Székhelyszolgáltatás alternatíva
Kis cégem az utóbbi években növekedésnek indult és abba a szerencsés helyzetbe kerültem, hogy most már magánvállalkozóból rendes cégként kellett bejelentenem a vállalkozásomat. Melyhez ebből fakadóan, illetve az egyre sűrűbben érkező hivatalos levélügyek gondjából adódóan szükségessé vált, hogy egy székhelyszolgáltatás is becsatlakozzon azok közé a céges szolgáltatások közé, melyeket már amúgy is igénybevettem.
Nézelődés után én végül a szekhely.org nevű vállalkozás mellett döntöttem, akiknél a szélhelyszolgáltatást minden igényt kielégítőnek találtam az utóbbi 2 évben.
Ha valaki esetleg nem tudná, akkor a székhelyszolgáltatás lényege abból áll, hogy a cég a hivatalos levelezési címeként a szolgáltató irodáját jelöli ki. Ezen a postai címen lesz innentől a cég hivatalosan bejelentve, a cégnyilvántartásban is ez a cím fog szerepelni, ide érkeznek majd a hivatalos levelek. A legjobb az, hogy ez nem úgy működik, mint egy postaállomás, ahonnan időről időre el is kell hoznod a leveleket és hazavinned. Nyugodtan itt maradhatnak, sőt, ez a szabály, hiszen a cég székhelyére jönne ki a NAV is ellenőrizni a leveleket, ha ez szükségessé válik valamilyen oknál fogva. Az is mutatja, hogy a székhelyszolgáltatás mennyire komolyanvehető, hogy itt helyezik ki a cégünk cégtábláját is, azaz minden tekintetben úgy érezhetjük, hogy ez az új hely lesz a cégünk új otthona. Mi pedig nyugodtan végezhetjük a munkát, ahogy azt korábban is tettük, csak épp kevesebb adminisztratív feladattal fűszerezve.